نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

یک گیاه در میانه زمستان به یاد تابستان گذشته نیست
 بلکه متوجه بهاری است که از راه می رسد. 
گیاه روزهایی را که گذشته است به یاد نمی آورد،
بلکه از روزهایی که در پیش است خبر می دهد. 
گیاه از آمدن بهار اطمینان دارد،
و با رسیدن آن از درون خویشتن سربلند می کند.
بهار یعنی نو شدن، یعنی دوباره شروع کردن، یعنی کامل کردن رویایی که زمستان و تابستانش را هموار کرده اید.
بهاری که او هم از پنبه زدن های برف زمستانی و داغ کردن های آفتاب ظهر تابستان بی خبر نیست، اما ولع لمس شکوفه های بهار نارنج او را به صبح فروردین رسانده است. 
پس آرزوهایتان را صیغل دهید تا برق نگاهتان همواره مملو از امید و عشق به کسانی باشد که همه داشته های دنیا جایگزین خوردن یک فنجان چای در کنارشان نمی شود. 

  سال نو را به همه شما دوستان تبریک  و آرزوی شادی و سلامتی روز افزون برایتان داریم

عیدتان مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:33 ق.ظ http://zeynabiyooneahlebeyt.blogfa.com

حضرت ام البنین(س)-مصائب


دل من خسته ز غم هاست کجایی عباس

مادرت بی کس و تنهاست کجایی عباس

مثل هر روز در این خانه دوباره پسرم

روضه شرم تو برپاست کجایی عباس

مثل هر روز منم فاتحه خوانت مادر

دلم از داغ تو غوغاست کجایی عباس

سائلت آمده تا خرجیِ سالش گیرد

نا امید از همه دنیاست کجایی عباس

کاش امروز سرم بر روی زانوی تو بود

مادرت بی کس و تنهاست کجایی عباس

**

من شنیدم که شده فرق تو هم مثل علی

چشمم از داغ تو دریاست کجایی عباس

من شنیدم روی تل زینب کبری گفته

شمر بالا سر آقاست کجایی عباس

واشده روی همه در سرِ این ها فکرِ

غارت خیمه ی زن هاست کجایی عباس


*********

مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان

بیت آیت الله موسوی

zeynabiyooneahlebeyt.blogfa.com
سلام علیکم
ضمن تبریک عرض کنم خدمتتون پنجشنبه هفتم حضرت زهرا بودو ایام فاطمیه جمعه تمام میشه
اما آخر این هفته ولادت حضت زهراست که بنظرم روز خیلی مبارکیست برای برگزاری جشن عروسی
باعنایات حضرت فاطمه موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد