نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

مادرم شعله‌ای از مهر خدا بود که رفت

انالله و انا الیه راجعون


http://www.hammihan.com/users/status/original/HM-20135752715936814581383936380.1628.jpg

مادرعزیزترازجانم درتاریخ 94/5/31 ساعت 11 صبح مراباهمه رنجها ودلواپسیها حیات  پرهیاهیو رهاکردورفت پیش بابام
بعدیکماه بیماری ودکتردارو
خسته ازهمه رنجهاودردهای روزگار
مرارهاکرد
....
روحت شاد مادرم ..
.
.
.
حس این خانه همه غمگین

رقص شانه ها همه آرام

با نوای هق هق گریه

اتفاق رفتن افتاده در این خانه

بوی خداحافظی پیچیده در این خانه

از ترس مرگ بوسه در این خانه

لبهای معشوقی در سکوت افتاده

کودکی را حس مادرش دست داده

یاد آغوش مادر گریه اش انداخته

اینجا قلب فرشته ای از نفس افتاده

چهره ای معصوم ،زیبا به خواب افتاده

اینها همه حادثه اند که اتفاق افتاده

چشمها را همه حس گریه افتاده

http://media.wisgoon.com/media/pin/images/o/2014/2/1391298413587676.jpg

وقتی اولین درد مادرم سمت چپ شکمش نمایان شد بلافاصله به دکتر بردیم که نظر دکتر مبنی برسنگ کیسه صفرا وکیست 32میلی بود وقتی به بیمارستان بردیم برای مداوا بیمارستان شهرویران شده ام باتوجه به بیمارستان تازه احداث شده اش که بیشتر به درمانگاه شباهت دارد تابیمارستان , تخت خالی نداشت اعزام به تبریز کردند سوالاتی ازپرستاران کردم که کدوم بیمارستان درتبریز بهتره ببریم گفتن : سینا .
 بردیم بیمارستان سینای تبریز ساعت 12 شب بود یه عده دانشجو ی پرستاری مثل موروملخ ریختن سرمادر بیچاره ام هرکسی سوالی کرد ساعت 3 شب به بخش جراحی زنان منتقل شد بعد پنج روز که بی آب وغذا مادرم را گذاشتن وفقط سرم وآمپول بود غذاش وانواع آزمایشها ومعاینات قلبی وریوی و بالاسرش نوشته بودن npo  من نیزکارم  فقط گریه ودعا بود  دکترش ؛ دکتر مقصودی  بود گویا ازدماغ فیل افتاده بود پرافعاده و مغرور وفقط ازسوالاتی که ازم پرسید نظر داد به اتاق عمل ببرند . مادرم یه هفته ای که توبیمارستان بود یکبارهم ازش توبیمارستان نه سونوگرافی کردن ونه سی تی اسکن فقط فقط هرروز خون گیری بود وآمپول وسرم ، بیمارستان سینا یک بیمارستان واقعا بی دروپیکر وپرستارهای بی وجدان وکم وسن وسال که فقط باگوشیهای خودبازی میکردندووجدان کاری نداشتن  وبه مریضا رسیدگی نمیکردند احساس مسئولیتی نبود که به مریضا رسیدگی بشه چرا که بخاطر گویا پول ماهیانه که می گرفتن دربینشان اختلاف بود یکی میگفت اون کارنمیکنه من مدرکم  ازش  بالاتره چرا باید بیشترازمن بگیره من چرا همه کارا را من بکنم پس من کارنمیکنم ؛یا سرم مریضی تمام میشد به پرستار خبر میدادی باتندخوی میگفت به توچه خودمون ساعت مقرر میایم توبروبشین سرجات ، 
 بالاخره مادرم را به اتاق عمل بردن ورضایت نامه برای عمل پرخطرخواستن برادرم ومن امضاء دادیم بعد نیم ساعت دکتر بیهوشی بیرون امد وگفت وضعش خطرناکه ممکنه بیدار نشه باتوجه بی مسئولیتی وعدم تعهدکاری پزشکان وپرستاران بیمارستان سینا که واقعا افتضاح بود مادرم را مرخص کردم پاها ودستاش ورم کرده بودن وقتی از پرستار پرسیدم باتند خویی گفت مال سرم خوب میشه واین شد که به شهرخودم برگشتم ویک متخصص بردم سربالین مادرم درمنزل ؛ دکتر بعد معاینه گفت شاید مال سرم باشه وداروهای تجویز کرد وبعد سه روز مادرم خوب نشد که هیچ شکمش هم داشت ورم میکرد دکترش دوباره نوشت واسه آزمایشات سی تی اسکن وسونوگرافی ؛ که نتیجه را به پزشک معالجش نشان دادم گفت کیسه صفراش سنگ ریز داره کیستش یکونیم کیلوشده فشاری که شاید وارد کرده به کبدش ؛ کبد  پاره شده ودکترش اصرار میکردکه چراباید کبد ترک ورداره ؛ این نادرترین مریضی بود که باهاش برخورد میکرد .  کبددرصورتی ترک ورمیداره که به جای سختی برخوردکرده باشه ومعلوم نشد چه برسر مادر بیچاره ام دربیمارستان سینای تبریز آوردند مادرم بعد چند روز بستری شدن در آی سی یو شهرخودم وبعد قطع امید دکترا که واقعا جاداره از دکتر وحید جعفرلو جراح بخاطر همه تلاشهای که کرد تامادرم را نجات دهد  تشکروقدردانی کنم .
 روز شنبه درمورخ سی ویک  مرداد ماه  نودوچهار چشمانش قشنگشو بست وازهمه دردهای دنیا  آزاد شدومرا بادنیای از مشکلات تنها گذاشت ورفت
روحش شاد

نظرات 1 + ارسال نظر
a-h دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:36 ب.ظ http://http://yashar50.arzublog.com/

آی آنا جان هارداسان آخر سیله سن گوز یاشیمی



سویله نئجه من اُوودوم اُؤز باجیمی ، گارداشیمی



من اُو زامان غمگین اُولاندا ییخیلاردیم دیــــــــــزیوه



ایندی کیمین دیــزلرینه سویله قویوم من باشیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد