نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

بزرگترین تهدید فروپاشی خانواده ها!!

تنها جایی که باحجاب هستیم
هنگام نماز است
گویا تنها کسی که بامانامحرم است
خداست



بی بندوباری جنسی، گسترش فحشاء و فساد اخلاقی، فروپاشی بنیان خانواده، افزایش طلاق، تنوع طلبی جنسی، کاهش امنیت روانی جامعه به خصوص جوانان، افزایش سن ازدواج، افت تحصیلی و آموزشی جوانان، تضعیف اعتقادات دینی و… همه از تبعات ناگوار بدحجابی است.

از سوی دیگر بدحجابی باعث خواهد شد تا فرهنگ بیگانه با شدت هرچه تمامتر فرهنگ ایرانی اسلامی ما را مورد هجوم قرار داده و اهداف شوم دشمنان نظام مقدس و انقلاب اسلامی علیه کشور را محقق سازد.

اما نکته قابل تامل که در مقوله حجاب و عفاف باید مد نظر قرار داد این است که این دو مقوله محدودیت جنسیتی ندارد یعنی فقط مخصوص زن یا مرد نیست بلکه رعایت آن وقار، متانت و سنگینی هر دو جنس را درپی دارد اما اینکه چرا حجاب برای زنان از اهمیت بیشتری برخوردار است باید گفت که "حجاب حافظ حرمت و حیای زن است.

رعایت حجاب و عفاف در جامعه از سوی همه ی افراد به ویژه زنان موجب تحکیم بنیان خانواده و کاهش فروپاشی خانواده ها می شود.

امروزه برای زنان بینا و با انصاف جامعه ما وضعیت زن در غرب ،به مثابه یک موزه عبرت است و رشد حجاب کامل اسلامی در قلب برهنگی غربی برهانی آشکار بر انحطاط این فرهنگ و به بن بست رسیدن زن با توجه به فرهنگ برهنگی است که این امر بیشتر خواست و مورد استفاده و بهره بردن مرد ها و کمپانی ها است تا آنکه بخواهد آزادی و سعادت زن باشد و با این وجود آنچه دارد به وقوع می پیوندد انقلاب و رستاخیزی در بازگشت به خود و خداست.

بی حجابی در حقیقت به ضرر خود زن است ،یعنی اینکه مرد با دیدن زنهای آرایش کرده و بی حجاب در محیط جامعه ،نسبت به همسر خود سرد می شود و ارتباط های عاطفی که با زن های بی عفت و بی حجاب برقرار می کند منجر به قطع رابطه عاطفی بین او همسرش می شود که این سیر ،بار ها و بارها موجب فروپاشی بنیان مهم و مقدس خانواده ها شده است.

بی حجابی گرچه جذابیت اولیه برای زن دارد اما مخاطب او در جامعه که مرد است با این وجود نگاهش به زن در وحله اول ،یک نگاه جنسی و بدون توجه به مقام و شخصیت و موقعیت او خواهد بود که این امر به هیچ وجه برای یک زن متشخص خوشایند نیست.

بی حجابی به زبان ساده یعنی افتادن زن در کورس مد ها و انواع و اقسام لباس ها و آرایش هایی که باید گفت بازی کردن در زمینی است که کس دیگری برای او ترسیم کرده است و در حقیقت این امر در کنار بسیاری از چیز های دیگر ،آرامش و سلامت و حتی زیبایی را از او می گیرد ،چرا که این مد های جدید بر اساس ذائقه های مریض و ناسالم و منحرف از طبیعت بکر و زیبای زن است و تنها حاصلش ارضاء چشم مردانی است که جز آنچه برای خود می خواهند فایده ای قابل توجه به او نمی رسانند.

بی حجابی به زبان ساده عرضه جسم زن به قیمت بی توجهی به روح اوست و باید به یاد بیاوریم که لذت های جسمی بهانه ای برای زندگی انسانی است و نه زندگی بهانه ای برای رسیدن به لذت های جسمی، که همین تئوری غلط موجب شهوت پرستی ، بی دینی و بی حجابی می شود  و باید بدانیم که روح زن به خاطر لطافت های خاص زنانه از مردان به ملکوت انسانیت و فضائل زیبای انسانی نزدیک تر است و محصور کردن او در بی حجابی ها و جذابیت های جنسی ،مانع ظهور کمال انسانی و ویژگی الهی اوست.

و بی حجابی به زبان ساده ،یعنی گول خوردن زن و نمایان کردن تمام زیبایی هایی که مرد حاضر است برای کشف هر جلوه از آن بهای سنگینی را بپردازد چنانچه در همیشه تاریخ اینگونه بوده اما آنچه امروزه در زنان رواج دارد یک اشتباه تاریخی است که موجب ارزان شدن زن و در مقابل کم توجهی جدی مرد به او در یک نگاه کلان است.

حجاب و عفاف یکی از مهمترین نمادهای تمایز آشکار میان جوامع اسلامی و غیراسلامی به شمار می‌رود، در پرتو رعایت حجاب و التزام به عفاف است که شخصیت انسانی زن حفظ و زمینه‌های رشد تکامل زن و مرد در ابعاد مختلف فراهم می‌شود.

در قرآن و فرمایشات اهل بیت(ع) به رعایت حجاب و عفاف تأکید فراوانی شده است، این فرمایشات و توصیه ها به خاطر دوری جامعه از هر نوع فساد و بی‌بند و باری و سالم نگهداشتن فضای مادی و معنوی آن است.

اگر مسئله حجاب و عفاف در جامعه به فراموشی سپرده شود، ما هم همانند دنیای غرب دچار از هم پاشیدگی کانون خانواده خواهیم شد.

دنیای غرب در آرزوی داشتن یک خانواده سالم به سر می‌برد،اساس تأکید حجاب زن در جامعه به خاطر محفوظ و سالم ماندن خانواده در اجتماع است.

حتی در کشورهای غربی و کسانی که مخالف اسلام و انقلاب اسلامی هستند به سالم ماندن جامعه و خانواده پی پرده‌اند ، دنیای غرب تمام تلاش خود را برای از بین بردن کانون خانواده و جامعه ایرانی به کار برده است لذا باید در مقابل نقشه‌ها، توطئه‌ها و جنگ نرم دشمن علیه خانواده و جامعه ایرانی اسلامی خودمان دفاع کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین ربیعی یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام وبلاگ شما را مطالعه نمودم بسیار خوب بود. طرح مشکل را خوب انجام دادید. بله روابط نامشروع زیاد است.
اما..
چرا؟
جامعه ای که راهی برای ارضای غرایز جوانانش ندارد چه باید بکند؟
خب جوان ها باید ازدواج کنند. هر پسری اگر قدرت مالی خوبی داشته باشد بنده به شما قول می دهم که بعد از 15 یا 16 سالگی ازدواج می کند. اما وقتی پسران تشنه ی محبت می مانند آنطرف هم دختران تنها مانده اند و تشنه ی محبت می مانند و می دانند تا 35 یا 40 سالگی نمی توانند ازدواج کنند لذا باید یک دوست پیدا کنند که در این مسیر طولانی تا رسیدن به ازدواج را بتوانند دوام بیاورند. سوال این است راه چاره چیست؟ به نظر بنده با پیدا کردن یک اقتصاد قدرتمند مانند چین، ما می توانیم جوانان خود را مشغول به کار کنیم. کار خیلی مهم است. با این گرانی که خرج یک زوج ماهی دو میلیون است پسران نمی توانند ریسک کنند و آنها که ریسک کردند و ازدواج کردند به طلاق منجر شدند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد