نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

ولادت حضرت فاطمه

میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

دوش از سرور غیبم / بر گوش دل ندا شد

گفتا زجای برخیز، / عالم پر از صفا شد

ظاهر فروغ زهرا-س / از بیت مصطفی شد . . .

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

همسر عزیزم زن زندگی من بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم. عاشقانت همه

نامی و نشانی دارند آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم.

روزت مبارک عزیزم . . .

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

دوست دارم همیشه همرنگ صداقت باشی .

روزت مبارک همسر عزیزم . تنها تکیه گاه منی دوستت دارم

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی ، تو شگفتی خلقتی

تو لبریز عظمتی ، تو را دوست دارم و می ستایمت .

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

ای مادر عزیز که جانم فدای تو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

تولد مظهر خلقت مبارک باد . . .

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

روز زن بهانه ای است برای تشکر از شما و من خیلی دوستتون دارم 

و حاضرم همه دنیامو دو دستی تقدیمتون کنم . . . 

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2) 

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . . 

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

اس ام اس ( ویژه روز مادر2)

 

به یاد می آورم لحظه های فراز را که :

صدای او اعتبارم می بخشید

و لحظه های نشیب را که اعتمادم

به یاد می آورم افرای افراشته ای را ، به یاد می آورم مادرم را . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ http://havayehavva.blogsky.com/

کاشکی می شد بهت بگم؛
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم؛
بغض صدات و دوست دارم
...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد