نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

نیمی برای من ، نیمی برای تو

اینگونه زندگی کنیم: شاد ولی دلسوز ساده ولی زیبا مصمم ولی آرام مهربان ولی جدی زیرک ولی صادق عاشق ولی عاقل

 

 

باز تابید از افق روزِ درخشانِ غدیر
شد فضا سرشار عطرِ گل ز بستان غدیر
موج زد دریای رحمت در بیابان غدیر
چشمه های نور جاری شد ز دامان غدیر
::
::
خورشید چراغکی ز رخسار علیست / مه نقطه کوچکی ز پرگار علیست
هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسایه دیوار به دیوار علیست
عید غدیر مبارک
::
::
خورشید شکفته در غدیر است علی / باران بهار در کویر است علی
بر مسند عاشقی شهی بی همتاست / بر ملک محمدی امیر است علی…
::
::
آسمان رقصید و بارانی شدیم
موج زد دریا و طوفانی شدیم
بغض چندین ساله ی دل باز شد
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد
عید غدیر خم مبارک…
::
::
زیر لوای علی صف کشیده ایم / چشم انتظار مهدی آل محمدیم
غدیر خجسته باد
::
::
خورشـیـد شکـفـته در غدیر است علی
بـاران بـهــار در کویــر است عـلی
بر مسند عاشقی شهی بی همتاست
بر ملک محمدی امیر است علی
عید غدیر خم مبارک
::
::
رسیده هجده ذی حجه و قلب نبی شاد است
غدیر آمد، امیرالمؤمنین اینک به بالای سریر آمد
بود دست نبی در دست او و تاج رحمتش بر سر
بتهای ظلم و جور امروز از اوجش به زیر آمد . . .
عید غدیر خم مبارک باد
::
::
علی در عرش بالا بی نظیر است / علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم / چه عیدی بهتر از عید غدیر است . . . ؟
::
::
نه فقط بنده به ذات ازلی می نازد، ناشر حکم ولایت به ولی می نازد
گر بنازد به علی شیعه ندارد عجبی، عجب اینجاست خدا هم به علی می نازد . . .
::
::
مهر تابان ولایت شد نمایان در غدیر / باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر
از طواف کعبه امروز آن که برگردد، یقین / حج او مقرون بود با عهد و پیمان در غدیر . . .
عید غدیر خم مبارک باد
::
::
نخواهم گل که گل بی اعتبار است
تمام عمر گل فصل بهار است
تو را خواهم من از گلهای عالم
که عطر تو همیشه ماندگار است
::
::
یک روز دلم به جشن مولا علی می رفت
در عیدِ غدیرِ خُم به صحرا می رفت
هر کوه که در برابر می‏دیدم
چون دستِ علی بود که بالا می رفت
::
::
ای غدیر خم که هستی روز بیعت با امام
بر تو ای روز امامت از همه امت سلام
از تو محکم شد شریعت، وز تو نعمت شد تمام
ما به یاد آن مبارک روز و آن زیبا پیام
::
::
گفتم آخرعشق را معنا کنیم
بلکه جای خویش را پیدا کنیم
آمدم دیدم جای لاف نیست
عشق غیر از ع ش ق نیست
آمدم گفتم به آوای جلی
ع یعنی عدل مولایم علی
ش یعنی شور الله الصمد
ق یعنی قل هو الله احد
عاشقان عیدتان مبارک باد.
با صلوات و عجل لولیک الفرج
::
::

رسولی کز غدیر خم ننوشد، ردای سبز بعثت را نپوشد
::
::
با طلوع خورشید ولایت در غدیر شیطان فریاد نا امیدی کشید.
خدای را امید که در این غدیر با طلوع خورشید ظهور، فریاد مرگ شیطان در جهان بپیچد.
::
::
عجب تمثیلی است این که علی مولود کعبه است . . .
یعنی اینکه باطن قبله را در امام پیدا کن .
عید غدیر خم مبارک
::
::
بیا سال نو را ولایت امیرالمومنین قرار بدیم . سال نو را به تو و خانواده گرامیت تبریک میگویم
::
::
من یک مسلمانم ولى را مى‏شناسم
مولا على مولا على را مى‏شناسم
مهر على را تا ابد در سینه دارم
در سینه از مهر على گنجینه دارم . . .
عید غدیر خم مبارک باد
::
::
روز عید غدیر خم از شریف ترین اعیاد امت من است . . .
پیامبر اکرم(ص)
::
::
از جام و سبو گذشت کارم / وقت خُم و نوبت غدیر است
امروز به امر حضرت حق / بر خلق جهان علی(ع) امیر است
::
::
آمد غدیر و شیر خدا شد اماممان / در راه او فدا بنماییم جانمان
عیــد غــدیر آمده بــیـعت کنیم مــا / بـا وارث غدیــر امام زمانمان . . .
::
::
هان… ای مردمان… علی را برتر بدانید
که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من است
هرکه با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او باد.
(خطبه ی غدیریه)
عید غدیر خم مبارک
::
::
گفت پیغمبر به یارای سخن
پیک رب العالمین آمد به من
گفت حیدر را خدا این تحفه داد
بر همه خلق جهان فضلش نهاد

 

 

غنچه لبهای پیغمبر که شد وا در غدیر / بر لبش گل واژه ” من کنت مولا ” نشست . . .

عید غدیر خم مبارک

.

.

قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد / ایمان به جز از حب علی پایه ندارد

گفتم بروم سایه لطفش بنشینم / گفتا که علی نور بود سایه ندارد

عید غدیر مبارک

.

.

دریای غدیر، از ریزش آبشارگون وحی بر جان محمّد(ص) لبریز است و قامت دین در زلال غدیر خم انعکاس می‌یابد
.

.

در غدیر خم، ولایت شد قبول / برد بالا دست مولا را رسول

رفت بالا دست خورشید غدیر / شد امام و مقتدای ما، امیر

سرآغاز امامت و ولایت برشما مبارک باد . . .

.

.

مدح علی و آل علی بر زبان ماست / گویا زبان برای همین در دهان ماست

.

.

هان! ای مردمان! علی را برتر بدانید، که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من است

هرکه با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او باد. (خطبه ی غدیریه)

.

.

آنان که علی خدای خود پندارند / کفرش به کنار عجب خدایی دارند

.

.

خدایا به حق شاه مردان /   مرا محتاج نامردان مگردان

فرا رسیدن عید غدیرخم بر عاشقان آن حضرت مبارک . . .

.

.

به روز غدیر خم از مقام لم یزلی / به کائنات ندا شد به صوت جلی

که بعد احمد مرسل به کهتر و مهتر / امام و سرور و مولا علیست علی

عید غدیر خم بر شما مبارک

.

.

باز تابید از افقْ روزِ درخشانِ غدیر / شد فضا سرشار عطرِ گل ز بستان غدیر

موج زد دریای رحمت در بیابان غدیر / چشمه های نور جاری شد ز دامان غدیر . . .

.

.

ای غدیر خم که هستی روز بیعت با امام / بر تو ای روز امامت از همه امت سلام

از تو محکم شد شریعت، وز تو نعمت شد تمام / ما به یاد آن مبارک روز و آن زیبا پیام . . .

.

.

از ولای مُرتضی دل را چراغان می کنیم / بـا علی بار دگر تجدید پیمـان می کنیم . . .

.

.

ستاره سحر از صبح انتظار دمید / غدیر از نفس رحمت بهار چکید

گرفت دست قدر، رایت شفق بر دوش / زمین به حکم قضا آب زندگی نوشید . . .

.

.

نور عالم از ولی داریم ما / اول و آخر علی(ع) داریم ما . . .

.

.

از جام و سبو گذشت کارم / وقت خُم و نوبت غدیر است

امروز به امر حضرت حق / بر خلق جهان علی(ع) امیر است . . .

.

.

غدیر، تجلّی اراده خداوند، مکمّل باور ما و نقطه تأمّلی در تاریخ است . . .

.

.

.

گفت پیغمبر به یارای سخن / پیک رب العالمین آمد به من

گفت حیدر را خدا این تحفه داد / بر همه خلق جهان فضلش نهاد . . .

.

.

بر سرِ آسمانی آن ظهر / آیه‌های شکوه نازل شد

مژده دادند ایه‌های شکوه / دین احمد(ص) دوباره کامل شد . . .

سایت رهبران شیعه

نظرات 1 + ارسال نظر
توپ کلیپ پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.toopclip.com/

سلام
اگه دوست داری هر روز و هر ساعت کلیپ جدید و جالب ببینی به سایت ما بیا

http://www.toopclip.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد